Una breve storia di u taglio à jet d'acqua

2022-11-14 Share

Una breve storia di u taglio à jet d'acqua

undefined


A principiu di a mità di u 1800, a ghjente applicà a minera idraulica. Tuttavia, i getti d'acqua stretti cuminciaru à apparisce cum'è un dispositivu di taglio industriale in l'anni 1930.

In u 1933, a Paper Patents Company in Wisconsin hà sviluppatu una macchina di misurazione, taglio è bobina di carta chì usava una bocchetta d'acqua in diagonale per cutà una foglia di carta cuntinuu chì si moveva orizzontalmente.

In u 1956, Carl Johnson di Durox International in Lussemburgu hà sviluppatu un metudu per taglià forme plastiche cù un jet d'acqua d'alta pressione, ma sti metudi ponu esse appiicati solu à quelli materiali, cum'è a carta, chì era materiali dolci.

In u 1958, Billie Schwacha di l'Aviazione Nord-Americana hà sviluppatu un sistema chì utilizeghja liquidu ultra-alta pressione per cutà materiali duri. Stu metudu pò taglià legami d'alta resistenza, ma hà da risultatu in delaminating à alta velocità.

In seguitu in l'anni 1960, a ghjente hà cuntinuatu à truvà un modu megliu per u tagliu à jet d'acqua. In u 1962, Philip Rice di Union Carbide hà esploratu cù un jet d'acqua pulsanti finu à 50 000 psi (340 MPa) per taglià metalli, petra è altri materiali. Ricerca di S.J. Leach è G.L. Walker à a mità di l'anni 1960 anu sviluppatu u tagliu tradiziunale à jet d'acqua di carbone per determinà a forma ideale di ugello per u tagliu d'acqua à alta pressione di a petra. À a fini di l'anni 1960, Norman Franz hà cuncintratu nantu à u tagliu d'acqua di materiali molli, dissolvendu polimeri di catene longu in l'acqua per migliurà a cohesiveness di u jet stream.

In u 1979, u duttore Mohamed Hashish hà travagliatu in un laboratoriu di ricerca di fluidu è hà cuminciatu à studià modi per aumentà l'energia di taglio di waterjet per cutà metalli è altri materiali duri. Dr Hashish hè largamente cunsideratu cum'è u babbu di u cuteddu d'acqua pulita. Invintò un metudu di sanding un sprayer d'acqua regulare. Aduprà granati, un materiale spessu usatu in carta di liscia, cum'è materiale di lucidatura. Cù stu metudu, u waterjet (chì cuntene sabbia) pò cutà quasi ogni materiale.

In u 1983, u primu sistema di taglio à jet d'acqua di sabbiatura cummerciale in u mondu hè statu introduttu è utilizatu per taglià u vetru di l'automobile. I primi utilizatori di a tecnulugia eranu l'industria aerospaziale, chì anu truvatu u waterjet per esse u strumentu ideale per taglià l'acciaio inossidabile, u titaniu è i cumposti ligeri d'alta resistenza è i cumposti di fibra di carbonu utilizati in l'aviò militari (oghji utilizatu in l'aviazione civile).

Da tandu, i waterjets abrasivi sò stati utilizati in parechje altre industrii, cum'è e piante di trasfurmazioni, petra, piastrelle di ceramica, vetru, mutori di jet, custruzzione, industria nucleare, cantieri navali, è più.

Sè vo site interessatu à i prudutti di carburu di tungstenu è vulete più infurmazione è dettagli, pudete CONTATTACI per telefonu o mail à a manca, o MANDACI MAIL à u fondu di a pagina.

MANDACI MAIL
Per piacè missaghju è ti risponderemu!