Cumu Produce Cutters PDC
Cumu pruduce cutters PDC
PDC Cutter hè statu inventatu prima da General Electric (GE) in u 1971. hè introduttu cummirciali in 1976 dopu chì hè pruvucatu assai più efficaci di l'azzioni di sfracicà di pezzi di buttone di carburu. I bit PDC occupanu avà più di 90% di u filmatu di perforazione tutale in u mondu. Ma sapete cumu sò pruduciuti i cutters PDC ? Mi piacerebbe sparte qualchì infurmazione cun voi quì.
Materiali
selezziunà diamante premium, sfracicà è forma di novu, rendendu a dimensione di particella più uniforme, purificendu u materiale di diamante. Per u sustrato di carburu di tungstenu usemu a polvera vergine di alta qualità è a qualità di carburu adattata cù alta resistenza à l'impattu.
Sinterizzazione HTHP
1. operatore prufessiunale è facilità avanzata à pruduce i cutters PDC
2. verificà a temperatura è a prissioni in tempu reale è aghjustà in tempu. A temperatura hè 1300 - 1500℃. A pressione hè 6 - 7 GPA.
3. Pruduzzione un pezzu di PDC Cutters vi tuccherà circa 30 minuti in tutali.
Ispezione di i primi pezzi
Prima di a pruduzzioni di massa, inspeccione u primu pezzu per vede s'ellu risponde à i bisogni di u cliente per a dimensione è u rendiment.
Macinazione
1. dimensione grinding: grind u diamitru esternu è altu. Aduprà u grinder cylindrical à fà grinding esterni à u billet prodottu. Perchè u materiale pò esse fluttuatu durante a pressione super-alta è a sintesi d'alta temperatura, u pruduttu ottenutu pò micca avè una forma perfetta è risponde à u requisitu di l'aspettu di u produttu, è un cilindru perfettu deve esse acquistatu per grinding esternu.
2. chamfer grinding: u chamfer deve esse circa 0,1-0,5 mm cù un angolo di 45; luchamfer pò esse macinatu à diversi gradi in cunfurmità cù u requisitu di u cliente.
Ispezione di i prudutti finiti
Per assicurà chì tutti i cutters PDC sò qualificati è coerenti, duvemu inspeccionà i cutters PDC finali. L'ispezione di l'articuli cum'è l'aspettu, e dimensioni è u rendiment fisicu deve esse realizatu, poi classificà è imballà i prudutti dopu inspeccionati per esse qualificati. Questu hè un passu impurtante per guarantiscia a qualità di u produttu; A misurazione di u spessore di u diamante policristallino deve esse enfatizzata durante l'ispezione di u produttu.
imballaggio
L'aspettu è e dimensioni di u pruduttu in uscita duveranu risponde à u standard industriale, in più, l'aspettu è e dimensioni di u produttu ùn devenu micca cambià durante u trasportu longu. Prima in una scatula plastica, dopu in un cartone. 50 pezzi in ogni scatula plastica.
À ZZbetter, pudemu offre una larga gamma di cutters specifichi.