Diamante artificiale VS Diamante naturale
Diamante artificiale VS Diamante naturale
I diamanti naturali sò una di e meraviglie di a natura. Puderanu parechji miliardi d'anni, fatti di un unicu elementu (carbone), è sò furmati in u fondu di a terra sottu a temperatura alta è a pressione estrema.
Quandu si tratta di un diamante naturali, guardemu qualcosa chì hè una rarità è un tesoru da a Terra è hè principalmente utilizatu in l'industria di ghjuvelli. Ma i diamanti artificiali anu un postu in u mercatu.
I diamanti artificiali sò stati pruduciuti per scopi industriali dapoi l'anni 1950 è sò usati in una larga varietà di applicazioni: telecomunicazioni, ottica laser, assistenza sanitaria, taglio, triturazione è perforazione, etc.
I diamanti artificiali sò pruduciuti in dui modi:
1. High Pressure, High Temperature (HPHT): Un diamante artificiale hè pruduciutu in un laboratoriu o in una fabbrica imitandu e cundizioni d'alta pressione, alta temperatura chì formanu diamanti naturali nantu à a Terra.
2. Chemical Vapor Deposition (CVD): Un diamante artificiale hè pruduttu in un laboratoriu utilizendu gasu riccu di carbone (cum'è metanu) in una camera di vacuum.
A diffarenza trà i diamanti artificiali è i diamanti naturali
I diamanti naturali mostranu differenzi in e so proprietà da i diamanti artificiali per via di e diverse cundizioni di crescita in quale si formanu.
1. Forma di Cristalli: I tampiratura per a crescita di cristalli di diamanti naturali è per i diamanti fatti in u laboratoriu sò simili, ma i diamanti crescenu cum'è cristalli ottaedrici (ottu facce triangulari equilateri) è i cristalli di diamanti artificiali crescenu cù ottaedrichi è cubi (sei equivalenti). facce quadrate) cristalli.
2. Inclusioni: I diamanti naturali è fatti da l'omu ponu esibisce diverse inclusioni (fratture, rotture, altri cristalli, tubi cavu), perchè ùn sò micca sempre strumenti di diagnostichi per l'identificazione di gem, Shigley dice.
3. Clarity: I diamanti fatti da l'omu ponu esse da bassa à alta clarità.
4. Culore: I diamanti fatti da l'omu sò cumunimenti incolori, quasi incolori, gialli chjaru à scuru, o gialli-marroni; sò menu cumunimenti blu, rosa-russu o verde. I diamanti artificiali ponu esse sottumessi à i stessi trattamenti di culore chì i diamanti naturali, cusì ogni culore hè pussibule.
U cutter PDC hè un tipu di materiale superduru chì compacta u diamante policristallino cù sustrato di carburu di tungstenu. A grana di diamante hè a materia prima chjave per i cutters PDC. Perchè i diamanti naturali sò difficiuli di furmà è piglianu assai tempu, sò troppu caru è costu per l'applicazione industriale, in questu casu, u diamante artificiale hà ghjucatu un grande rolu in l'industria.
ZZbetter hà un cuntrollu strettu nantu à a materia prima di grana di diamante. Per fà u PDC cutter oilfield drilling, usemu u diamante impurtatu. Avemu dinò a sfracicà è a forma di novu, facendu a dimensione di particella più uniforme. Utilizemu u Laser Particle Size Analyzer per analizà a distribuzione di particella, a purità è a dimensione per ogni batch di polvere di diamante.
Sè vo site interessatu à i cutters PDC è vulete più infurmazione è dettagli, pudete CONTATTACI per telefonu o mail à a manca, o SEND US MAIL à u fondu di a pagina.